The 5-Second Trick For تولیدی کیف

Wiki Article

آناهیتا لباس مجلسی زنانه و بچگانه تولید می‌کند. البته در محصولاتش لباس‌های راحتی هم پیدا می‌شوند. آناهیتا یک تولیدی پوشاک ارزان و باکیفیت است که در شبکه‌های اجتماعی هم طرفدار دارد.

ممنون که تا آخر پست با ما همراه بودید. کسب و کارتان پررونق

آدرس: تهران، بزرگراه شهید ستاری، خیابان پیامبر، شماره ۵۷

قیمت های تولیدی آناهیتا واقعا ارزان هستند و هر کسی می تواند محصولاتش را بخرد.

موقعیت مکانی بسیار عالی و دسترسی به خیابان های معروفی مانند مولوی، سیروس، خیام و خیابان پانزده خرداد باعث شده تا بازار بزرگ به عنوان یکی از اصلی ترین بازارهای تهران و قطب اقتصادی ایران شناخته شود.بازار بزرگ برای خرید پوشاک و زیور آلات پیشنهاد می‌شود.

هر نوع بازی که بخواهید هم در این بازار به فروش می‌رسد. خوبی این محدوده این است که به روزترین‌ها را برای فروش عرضه می‌کند. برای خرید لوازم جانبی و تعمیر وسایلتان هم می‌توانید از این خیابان کمک بگیرید.

پیدا کردن اجناس متنوع و با کیفیت در کنار سود بالا برای خریداران عمده کیف چالش‌هایی را به وجود آورده که باعث ایجاد سرگردانی آنها در خرید می‌شود.

ممکن است این بازار کمی دور باشد و رفت و آمد برایتان مشکل باشد، اما از لحاظ قیمت برای شما مقرون به صرفه خواهد بود.

خیابان صف که قدیمی‌ترها آن را به اسم خیابان سپه سالار هم می‌شناسند، یک خیابان نسبتاً طولانی است که سنگ فرش شده. همین که ماشین و موتور از این خیابان رد نمی‌شود و فقط کسانی که قرار است کفش بخرند به آن سر می‌زنند، خرید کردن را برای مردم خیلی راحت‌تر click here می‌کند.

آدرس عمده فروشی آریا: تهران، بازار بزرگ آهنگران، پاساژ دکتر جواهریان، طبقه همکف، پلاک ۱۷

اطلاعاتی که برای گردش باید داشته باشید

آدرس: تهران بازار بزرگ مسجد امام خمینی بازار سلطانی پلاک ۹۷

قلق‌های سفر سالم قلق‌های سفر دسته‌جمعی قلق‌های سفر ارزون قلق‌های وسایل سفر

آدرس عمده فروشی دنیز: تهران، یافت آباد، بلوار معلم، شهرک صاحب‌الزمان، خیابان رضایی، کوچه رضانسب، پلاک ۱۵ درب پارکینگ، زنگ آبی

Report this wiki page